viernes, 29 de enero de 2010

Presentació

Hola a tothom:

Em dic Aitor Moreno Solano, tinc 21 anys i treballo de teleoperador. Aquest any m'he inscrit en el primer curs del grau d'Administració i Direcció d'Empreses que ofereix la UOC. M'agraden els esports i m'encanta el mon de les finances i la inversió. En aquest blog publicaré les meves reflexions i impresions sobre el món que ens envolta i espero que sigui un espai lliure on poguem dialogar i expressar les nostres idees basant-nos en la comprensió i en el respecte mutu.

2 comentarios:

  1. Hola Aitor,

    Aquest bloc és personal i pots escriure tot allò que consideris important per tu, és més en la meva modesta opinió és una bon exercici estimular la competència d’editar i publicar continguts en línia.
    A més aquest bloc també pot se un bon instrument per utilitzar-lo en decurs dels teus estudis, per editar informació rellevant i d’interès, connectar-te amb d’altres companys i/o professors i per estar amb contacte amb aquelles fonts d’informació que consideris.

    Espero que et resulti una eina útil per la teva formació i vida professional.

    Salutacions.

    ResponderEliminar
  2. hola aitor,

    como has realizado la actividad 4 antes que yo debo escribirte en tu blog, pero de todos modos me alegro porque he podido verlo. Decirte que me has sorprendido mucho lo tienes muy chulo, yo soy un desastre con esto de internet y además casi no le puedo dedicar tiempo pero he cogido ideas para el mio.
    Gracias y encantada de poder escribirte.

    ResponderEliminar